Followers

Saturday, November 7, 2009

kelmarin dan seterusnya...

.........................................................................

assalamualaikum wbt... ntah ape2 ar tajuk aku kali ni... hahahaha...

blogger-emoticon.blogspot.com

lantak ar kan3.... aku tak tahu nak tulis pe ni.. saje jer nak update...
mcm dah lama tak update... so.. aku merajinkan diri ini menaip jgk...
taip.. taip.. dan terus menaip tanpa motip sebenar...
kwang..kwang.. kwang....

blogger-emoticon.blogspot.com

hmm.. tadi aku baru pas makan roti canai...

roti canai???

haah... best jgk.. bkn best jgk.. tp mmg best ar...
kuah die pon mmg ade ummppphhhh ar....
favourite aku roti canai tuh...

skrg akul nga adik je kat umah... yang laen kuar ade urusan masing2...
adik aku ajak maen piano.. tp aku malas ag.. jap ag ar..

hmm... nak tulis ape ni...
haa... ari tu kan time aku pi kerja...
ade xcdent atas jmbatan... mmg baru xcdent ar masa tu..
mula2 aku ingat lama dah..
tp bila lalu kat kete iswara yg kemek tu..
nmpak ar sorg laki mcm kebingungan je.. die pemilik kereta tu kot...
phtu tepi kereta tu ade la motosikal yg terbalik...
tepi moto tu?

ade sorang laki terlentang atas jalan raya...
dalam keadaan berlumuran darah...
uisskkkk.... kereta tu lnggar die upenyer.. kuang ajar toll...
laki yg kena lnggar tu mybe dlm pjlnn nak pi kerja kot.. siap pakai
tie.. mmg kesian ar... sakit die.. huhu..

blogger-emoticon.blogspot.com

pastu aku tak tahu ar ape yg terjadi..
pi kerja ar lepas tu.. huhuhu...

so... kepada sesiapa yg ase jalan raya tu die punyer...
boleh blah ar... agak2 ar.. nak mati.. mati ar sorg2..
ingat anak kambing ke maen lnggar2 je..

hmm.. sampai di sini sahaja ctatan ku.. jmpa di laen hari.. bye...

malam ni jgn lupa tgk bola...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

Anonymous said...

:)