Followers

Thursday, March 4, 2010

the eyes....

..........................................................................

assalamualaikum..
lama dah aku tak update blog ni.. gila ar...
nak wak camnekan.. kesibukan melanda diri ku...
hehehe..

skrg dah bulan 3 dah...
dah berapa bulan aku tak jnguk blog ni..
so sory la pada pmbaca yang setia mnungu.. haha
perasan...
blogger-emoticon.blogspot.com

nnti2 lau rajin aku akan taruk la pic2 yang terbaru..
ngehehe..
citer terbaru takde la..
tp yang pastinya skrg tiap2 mnggu aku pi pasar mlm..
best siot pi psr mlm..
blogger-emoticon.blogspot.com
abc kat psr mlm kg aku mmg paling best ar bg aku..
yum..yum..yum...

bak kate mmber aku..
smbil mnderma pada tuan kedai..
kita mnderma la pada perut..
hihihi..
blogger-emoticon.blogspot.com
poket kosong takde yang nak isi...
takpe la.. skali skala..
skali skala ke..??
hmmm???

lupa lak nak amik gmbar kat psr mlm..
dah tgk kueh2.. lupa ar nak tgkp gmbar..
takpe.. mnggu depan nak pi lak..
so..
klik..klik.klik.. hehehe..
daaaaaa....
c u later...

No comments: