Followers

Friday, December 24, 2010

KATAK

...............................................................................................

❤ Salam semua ❤

apa itu katak?? katak itu katak la... kodok tu apa plak.. ??? tapi yang pastinya semalam ada seekor katak dalam rumah aku.. asal hujan je mesti katak ngader2 masuk umah aku.. tingkap lak jenis tak rapat.. eeeiiiiiiiuuuuuuu.......... geli aku...... kelmarin dulu pom ada... yang tolong buang katak tu abah aku laa... hehe.. aku? tolong tengok aje... hmm.. kalau katak masuk rumah.. apa maksud nye erk... ??? ada siapa2 tahu??


itu la kataknya...

blogger-emoticon.blogspot.com

41 comments:

Entis Sutisna said...

heh he he..
lucu juga ya..
apa lagi yang punya blog ini...
makasih.

cIk JanNah said...

eh ada makna ke lau katak masuk dlm umah? sis mcm tak pernah dengar jer?

T_T

Lya Colours said...

awk tau katak pisang?
lagi geliiiiiii ok
huhu
dah la jenis melompat and melekattt je

SyUTiNiE said...

ha tu putera raja maii... cium katak pisang tu lekas hehehhehee

whitelover said...

lame dop nmpk ya geli katok :P

blog-tips-kurus said...

kodok?

chittysarah said...

eh...
kecik nyer~~
katak ke tu??

laalallaal

fa-in said...

euww geli..
teringat lg time skola,bsuh kasut kat dlm mesin basuh je. katak ad dlm kasut. mati lemas dia~geli sgt2..da 2 kali pulak tu. huu

wachak said...

Bleh buat umpan mengail haruan ni .... he33

Belalang Hijau said...

kalau katak masuk umah maknanya dia sejuk berada d luar.masuk dalam umah tuk panaskan badan...

hahaha

APAN said...

tu bukan sebarang katak kot...
mne tau putera katak ke...
try la bagi kiss...
mne tau bertukar...
free2 dapat putera ensem...
kalo x ensem, naseb la tu...
haha...

tsaicoutic tranmorphersys said...

wakakaka..katak masuk umah mknenye..katak tuh lapo ..bese ujan kan lapo..

A.D.A.M. said...

Hari tu kteorg g cmping, ada pulak katak tumpang tido dlm khemah.. T___T

Cikin said...

HOH . Siyes tak suka katak .

Ezao' Edogawa said...

haha. putera katak tu. hahaha :) kata merupakan spesis binatang yg aku menyampah sejak azali, tak tahu napa.

ieMa ackLes said...

putera katak 2kot..
nper xcuba kiz...
hihi

Zero said...

oh, macam tu rupa katak. =p

syok2u said...

aku pn paling anti ngn katak ni..da 4 ekokr aku lanyak bln ni jer..hehe

Lina_Lin said...

kodok atau katak,lina ttp geli :(

caliph shuriken said...

ada mkna tu.. putera katak bkenan kt awk, hikk...

Cempakamelati said...

Entah entah tu puteri katak tak??!! Nak mencari cinta sejati untuk jadi manusia.

putERi-kAtEk said...

haahaha....puteri katek mai sini...bukan katak ok...katek

cik maz said...

dulu mase pagi2 nak mandi nak pegi skolah..selalu tersepak n kadang2 terpijak katak..trauma sampaikan nak bedah katak utk experimen bio pun x sanggup dah..duk tepi jer tgk kawan wat experimen..

amiYo said...

itu tanda nya katak itu katak jantan..keh3

ARJUNA.Inc said...

huhu..ade makne eh kalo ktak msuk umah?..rsanye dia nk tmpang2 je kot..x de ppe je..hehe..

amry said...

maksudnya ada anak dara kat dalam umah tu akan dirisik...hehehe..gurau jerk.

Jeely jelly said...

cam kecik je katak tu ?
putera katak kot.. asal x cium katak tu ? :P

SheY PuLL said...

petanda adre orang meroyan nak kawen..:)

hans said...

ingat cerita pasal Putera Katak tadi
hohoho
jadi lah amcam Nora Danish
selamba je dia pegang katak
ekekekekek

P/S : Final Piala Suzuki AFF 2010 : Lepas Nih Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek Kena Pakai Cermin Mata Lah Dekat Stadium Gelora Bung Karno

kak long said...

putera katak datang..!

aNnE said...

ade petande ke kalau katak masuk rumah?haaa sy tau,tu tandanya dia sejuk..hehehehe

miss hunnybunny said...

SANGAT ANTI SAMA INI KATAK..WUEKK..

y-A-n-A said...

mana dapat katak?? :DD

iris said...

maksudnye kalau nk tau tonton putera katak kat channel tv bape x ingat lerrr sbb aq pown jrg lyn tv ngeh ngeh ;)

asphaq said...

Euwwwwwwwwwwwww

c.i.k.a.m.i.e.a said...

ske ske putera katak

honeyvsbee said...

putra katak per ? hahaa

N@SIQUE said...

mksudnya katak tue tersesat la~~x tau mencari jalan pulang :D

||aLeaSaRa|| said...

he3..teringat aunt kite punyalah penakut bila katak masuk umah atok.Menjerit2.mak kite ajar nak buang katak jgn kasar takut yg dtg sggh tu 'benda' lain.cakap elok2 kat katak tu he3....

nUmara... said...

euwww.. katak pisang pnah lompat atas blkg badan mase kecik2 dulu.. kat umat to'ki.. hiyaahh!!!

aziana azali said...

sama ar katak penah msuk umah..