Followers

Tuesday, March 29, 2011

HUJAN TAK HENTI-HENTI :)

...................................................................................................

Dari kelmarin hujan turun tak henti-henti di Terengganu.. macam skima jerk ayat aku.. hehehe.. tapi tu la perkara utama aku nak bagi tahu.. tadi time nak pi kerja.. jem 'giler'.. tensyen ar aku... takut lambat sampai ofis.. lau 8.30 Kad aku sure merah la.. tapi nak wak camne kan.. dah hujan lebat.. semua pergi kerja dengan kereta.. mane tak jem.. sampai depan ofis aku lam kul 9.15 kot.. jalan kat ofis aku banjir.. air dah sampai paras lutut dah.. tak pernah2 macam tu.. ingat kan cuti hari ni.. tapi tetap kerja.. hoho.. pintu ofis pom bukak lmbat.. sampai ofis je.. aku terus update blog.. kuang3.. huhu.. ala, ambik masa 5minit je pom.. blog ni dah lama bersarang... dah lama tak ter update.. kemalasan.. + Demam..

so.. sekarang sambung buat kerja aku la plak..
sini still HUJAN LEBAT ler.. mcm mane la nak balik ptg ni...
gambar nnti aku upload mlm ni yer.. :)

blogger-emoticon.blogspot.com
macam ni pi kerja esok lau terus hujan... :)

8 comments:

cik ubi said...

hujan itu rahmat..huhu

peachippo said...

yup ! dari bgun tido smpai tido balik hujan kat tganu ...mmg besh bagi sape yg hanye melepak kat umah...kekekeke ;)

apik pehe said...

kerja tetap keje walaupon banjir..hehe

pinky_gurlz said...

huhuh..memg ganu hujan x henti2 kn? x lame lagi banjir la kot...

♕ Mr.IX ♂ said...

ganu kiter ker? ganu arini mendung gelap jer..esok mybe lebat la kot..

Jeely jelly said...

haha.. berenang lah depan opis nmpknye :)

syarih said...

hujan tetap hujan. kita kena la sabar. hujan tu rahmat gak kan...

burnkelana said...

bak kata pepatah org puteh.. "sediakan payung sebelum hujan.."
hehehe