Followers

Monday, April 16, 2012

AYAM YANG TERLEBIH SUDA....


Haaiiipp.. tengok tajuk ntah apa-apa kan.. tapi kat sini nak berkongsi cerita sikit la.. ritu abang lia ada beli nasi ayam Dan Rojak. Rojak keling.. hehehe.. takpun Pasembur... tak kisah la pape pun kan.. Janji makanan la.. hmm.. harga asal 4.00... standard ar tu kan..kedai Kat Paka.. sekarang semua mahal.. kalau dulu harga asal 2.50.. naik 3.00... pastu naik 3.50... hehe..

ok berbalik pasal cerita ayam ni kan.. abang lia ni mintak la tmbah ayam sikit kan.. so, harga pun tambah la RM0.50... tapi agak terkejut la dengan ayam yang dia kasi.. haha.. melebih-lebih lak ayam die bagi.. sampai tak habis tau.. Lau tak caya tengok la gambar bawah ni.





nasi ayam ni adik punya.. dia tak suka rojak..








tengok... bekas pun tak leh nak tutup.. hihihi..
kenyang ler makan sorang sebekas.. tapi sumpah tak habis
pun lia makan sorang haa..


3 comments:

Pretty2 Shy said...

Nampak sedap ... Terliur plak .. Hehe !

alvas-87 said...

Pretty2 Shy -- memang sedap.. hehehe

Cik Tetra said...

pehh sedappnye tgk!!! :)