Followers

Sunday, March 10, 2013

PLKN JABI

Salam semua.. lama dah nak bercerita pasal PLKN.. tapi selalu tak berkesempatan. kali ni curi-curi jugak masa sikit.. bukan cerita apa sangat.. hehehe.. hari tu kan cerita pasal adik kena PLKN.. ni tinggal seminggu je lagi die nak habiskan latihan kat sana tu.. mesti adik dah tak sabar giler nak balik ni.. dah tiap2 minggu bersedih.. hik3... tadi pun sedih jugak.. kena potong rambut katanya.. sampai nak nampak kulit kepala.. ala-ala botak la... APAKAH KEKEJAMAN yang mereka lakukan dengan budak2 PLKN tu... dah nak balik pun bro.. duk sibuk potong rambut orang... adik aku tu dah la sayang sangat rambut die tu.. hihi.. 
k la.. nak cerita panjang-panjang... lenguh tangan nak menaip... hihihi... layan je la gambar-gambar kat bawah ni yer tuan-tuan... puan-puan...



NI MASA MINGGU PERTAMA G LAWAT ADIK..12HB 01 2013


 masa sampai.. parking depan Bas PLKN



muka sedih... mintak di keluarkan dari sini.. hihihi



Bekalan-bekalan makanan umi masak untuk adik.. adik kata makanan sana tak best.. tak bersih... umi pun apa lagi.. susah hati la... pagi2 sebelum bertolak.. cepat-cepat die goreng bihun.. goreng ayam.. buat air milo kesukaan adik... hihihi.. maklumla sana air milo tak sedapp.. haha..


setelah hampir 2 jam lebih kat sana.. adik pun dah kekenyang sudah... kami-kami ni kenyang tengok adik makan je.. hahaha.. jadi berkemas-kemas balik Rumah la plak kan... adik plak sedih la.. harapan nak balik sekali memang jelas-jelas tak dapat...



adik...



masa ni adik hantar kami-kami pi kat kereta.. kami tu abah, umi n aku la.. hehe.. 
adik berlalu pergi masa ni..



uuuwaaaaaaaaa...... umi nanges.. anak bongsu nak balik bilik dah..



gambar-gambar bawah ni pemandangan dalam kem ni je.. siapa-siapa yang akan kena kem jabi nanti tengok la yerpp :p






tempat penginapan budak2 pkn ni belakang sana la.. 




kalau sesiapa perasan la. belakang tu tempat pelatih nak guna untuk latihan fizikal la..
kalau berenang tu tempat lain plak.. luar kem adik cakap..



** Baru perasan tak banyak gambar diambil.. sibuk tengok pemandangan sngat.. ahaha... 16hb adik nak balik dah..

2 comments:

Nana Liena said...

muka adik macam tak rela..tapi rasanya dekat sana mesti dia enjoy dpt kawan baru..n aktiviti pun best..

alvas-87 said...

Nana Liena - memang tak pernah rela pun tu.. haha