Followers

Monday, August 31, 2009

mesin basuh baru.. wahh..

..........................................................................

waahhh... tadi tengah syok2 tgk citer upik abu laura... hehehe..
citer mcm ni pom aku tgk.. best pe...
blogger-emoticon.blogspot.com

hak3... pahtu kan berbalik pada citer sbnar..
td cina mai antar mesin basuh.. waahh... mesin basuh baru maaaa...
cina tu bkn mai antar saje2.. umi aku beli ler.. hihihi..
al maklumla.. mesin lama dah keuzuran tahap ape dahhhh...
so.. smpena raya ni ape salah nye menukar kan...
blogger-emoticon.blogspot.com
hehehehehe..
dah yang lama tu nazak dah...
ni ade yg baru aku pom smngat sikit nak basuh baju..
( mcm la yg sblm ni aku tak smngat)..
sama jer.. aku ni kan rajin.. hihihihi...
blogger-emoticon.blogspot.com


ni la mesin tu.. hehehe...

No comments: