Followers

Friday, October 8, 2010

SEJENAK DI SUA RASA...

.................................................................................

❤ Salam semua ❤

penatt uoolllssss... baru je balik kejap tadii..
hmm... kul 9.10 ar sampai rumah tadi... hehehe..
pukul 4.30 tadi lepas solat asar.. aku kuar nga wanie..
g sua rasa.. bertempat di pulau warisan..
fuuhhh.. sesak.. ramai giler orang serbu tmpt tu..
aku mula la fikir paking takde dahh.. tapi.. banyak tmpt paking...
pada yang nak pi tu.. takyah risau la... cukup sngat2 la..
smpai sana lam kul 5 kot.. berjalan2 la aku dgn wanie...
hampir smua gerai aku singgah kot..
smpai satu gerai tu.. aku tgk punya la ramai....
aku pun pi la singgah situ.. ooo.. ptt la..
ada retis2 upernya.. aku tak nmpak mana..
dah brdiri pun kat blkg kan.. jnguk2 gitu je la..
ada aliff satar n tam.. yg len tak kenal...
aha...
masa dieorng buat poco-poco..
baru la nmpak mereka2 itu dgn jelas..




best tgk dieorang wak poco2.. aha.. :D
i liiikeeee.... lepas tu pi jalan2 kat gerai lain lak.. hehe.






tgk2 jam dah 6.30.. so.. nak balik la plak.. aku pun pi la sebelah sana dimana tmpt paking kereta tadi.. tgk2 bnyak lagi upernya gerai2 yang aku tak singgah lagi.. aku pun just lalu2 je la.. beli kerepek2 aje.. tak mahal mana...



lepas beli kerepek tu aku nga wani pun mlgkah untuk pulang..
cari-cari kereta.. tak jmpa2.. upernya jauh jugak la kami berjalan..


tolong2...pening.. tak jumpa kereta.. ahaha...








bila dah jumpa kereta... aha.. gambar ar kejap...



pemandangan dari arah sana sngat2 cantik.. matahari dah nak terbenam...


smpai pkul 7.35... kereta masih tak bergerak.. jem teruk gak la... ada je kereta2 yang nak memotong... ishh.. ja'att...

lepas tu... keadaan terkawal la...
behenti la solat dlu kat masjid putih.. nak balik terus takut tak sempat solat..

dah solat perut lak lapar... pi la cari kedai makan....

jumpa la kedai ni.. terletak di chabang tiga..
makanan dia best2 gak la..


nasi pun dah smpai... makan2.. hehehe..
aku order nasi goreng ikan masin aje..


okay la.. smpai sini dulu yer coretan kali ini..
bye...

6 comments:

whitelover said...

weyy..gi date dop ajok kite..! humph!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tetang makan tu memang menarik

alvas-87 said...

wa.. haha.. nak ajak wa tapi wa adop... :D

whitelover said...

wuu! lain kali roger luu..haha!

gdoupt_monster71 said...

jeman rimas g tempat cam ni

paan said...

wah penuh dgn gambar.. dah lama xpegi karnival2 camnie.

Entri terbaru->Tutorial Submit Blog / Web ke Google