Followers

Saturday, February 26, 2011

JOM HEBOH..

.......................................................................................

JOM JOM JOM JOM.... JOM HEBOH HEBOH..... hehehe.. kelmarin pi karnival jom heboh.. teringin nak pergi.. so pergila.. asal malas nak pergi.. tapi adik yang semangat nak pergi.. aku pom jadi semangat la.. kah3... tapi pergi sejam lebih je la.. kul 1 balik ar.. abah n adik aku nak pi solat jumaat lak.. dah pergi..ape lagi.. membeli la... yang murah tu murah la... yang tak murah mane pom ada jugak.. n terbeli la makanan2.. mak aku la tu nak beli... :) tapi yang pasti memang best la.. tak sangka lak pembukaan buat kat terengganu.. terjumpa la retis2 yang tak kurang hangatnya la... Ternampak la Akim & Tomok depan mata... fullamak.. chommeyyy jugak... tapi wak2 tak tahu je la.. :)
ada yang terjerit2...
blogger-emoticon.blogspot.com

ada yang dah angau..
blogger-emoticon.blogspot.com

aku???
blogger-emoticon.blogspot.com



pergi pagi.. takdela ramai sangat orang masa ni berbanding ptg..




cantik mug tu... :)




kamal adli...


Tomok & Akim



4 comments:

[sutera kasih] said...

tgh tgk konsert jom2 jom kita heboh2 hehe..bilalah jom heboh nk pegi sini

Rama2Ungu said...

dah lama tak jenguk Jom Heboh. tak ingat bila last time pegi..hehehehe

::nuRuLaDHar:: said...

huhu xpenah pegi jum heboh!! sob2

Mijie said...

2 r..pg sikit je org..mijie g ptg..penuh gler org..parking pun jauh giler..