Followers

Tuesday, April 26, 2011

JUVANA @TV3

........................................................................................................................



Tak sanggup rasa nak nengoknyer.. 18SG dah tu... biasa citer seram memang aku tak tengok ler.. sbb seram la.. nanti takleh nak tido lak.. tak lena you.. ni Cerita JUVANA ni memang dahsyat la.. Ganas semacam jerk.. ape motif di sebalik citer tuh...??

KLIK LER SINI YER lau nak tengok la...

Yg Botak tu aku menyampah giler.. jhat semacam... huhu.. :p
nampak cam memang layak je watak tu tuk dia.. ngeh3...




4 comments:

jaya jr said...

cikgu pempuan tu yang lawo..hehe

MR. MIND said...

rami yg cakap citer ni best dan seram!!!

puteraduyong said...

sangat menarik citer ni....suka

leyzajamil said...

bole sakit jiwa tgk cite ni, bebudaknya samseng nak @%#&@&@*!(*