Followers

Thursday, April 28, 2011

NASI LEMAK.......

............................................................................................

tembam sana..tembam sini..
kerna makan hari-hari..
nasi lemak atau roti?
apa2 pom leh jadi... hihihi...


obesiti oh obesiti..
lebih sana lebih sini..
nasi lemak fvorite kami..
mkanan kami hari-hari..


takde la hari2... hehehe... uuuiiihhhkkk... Kecoh nasi lemak penyebab "CHUBY- CHUBY NI"... agak2 la kan.. sampai nak halang orang jual nasi lemak tu naper... tak suka ar macam ni.. tapi nasib aku bkn penjual nasi lemak.. lau tak.. lagi hangin aku.. hahaha... lau budak tu memang jenis "chuby".. mungkin berpunca dari rumah dia la tu.. jangan nak salah kan kantin yang jual makanan2 "gitu-gitu" tu lak... waktu rehat kat sekolah lau tak silap aku 30minit je... so, nak lantak banyak2 pom bkn nye sempat sngat.. beratur nak beli makanan pom dah 10-20minit.. kat rumah? pikir sendiri yer.. malam2 pom maybe budak2 tu kuat makan kot... masa tuk makan tu memang panjang la.. dengan coklat2 nye.. haaa... :D tu yang jadi terlebih sana sini tu... sian orang jual2 kat kantin tu yer... aku ni pom suka makan nasi lemak.. tapi tak slalu beli.. save bajet! ahak.. tapi nasi lemak mak aku buat memang best!!! sedap tau.. sampai menambah... :))







Nasi Lemak umi aku masakk.. best.!!
Terengganu makan dengan ikan aya la.. sedap tau.

13 comments:

Khairil said...

hmm..berselera bila tgk nasi lemak tu..sedap...

whitelover said...

whoahaha..nasik lemok..

sofya said...

wahhh sangat menyelerakannnnnnn nyum nyum

Raja Ellysya said...

oke. tros lapar!
waaaa..nk nasik lemak jugakkkk

Aida Omar said...

nasi lemak..ooo nasi lemak..
hehe

cik gelong said...

terliur tengok nasik lemak pg2...
~blogwalking...

http://kisahlifesaya.blogspot.com/2011/04/mak-bapak-tak-sedar-diri.html

en solo said...

sedap w0o nasi lemak...
ari tue bedal 3 bungkus...
hahaha...



- nak makan apa untuk lunch ek ??? mai sini solomolo rekemenkan... murah, jimat dan KENYANG > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/makan-apa.html

HazeL-Matahari syg Bintang said...

i dah follow u..

FIRDAUS HUSAIN said...

mmm..nasi lemak with aye..kenangan tinggal d durian burung

Izan Ishak said...

kesian kat nasi lemak... tak pasal2 dia salah kan? kak izan pun suka n.lemak. tp takdelah buat selalu...sebulan sekali camtu je~

sumanje said...

Salam...pagi rabu yang ceria..
Jemput singgah ...Sumanje dah Update blog.....
Tentang Malaysia
Terima kasih atas kunjungan anda
Semoga Ceria selalu dan happy blogging
Dari ~~~SuManje~~~~~~~~~…………………

:)..

Melur Jelita said...

salam kenal adik jelita,
menarik..sedap...menyelerakan..masakan ibu pasti da best

luqman said...

betul2..de sesetngah tmpt kt ganu nie..makan ngan ikan aya aje..tu pon sedap gak..



Mat rempit yang kejam..ade juga post lain..mari bace