Followers

Wednesday, July 20, 2011

KUIH-MUIH...

...........................................................................................

Suka sangat tengok kuih-muih ni.. lebih2 lagi pergi tempat2 yang memang banyak jual kuih.. kalau kat terengganu.. tempat aku suka pergi ialah dekat KG Kolam.. Gong Kapas.. dan Jalan Sultan Ismail.. banyak giler woo kuih kat situ.. rambang mata nak pilih tau.. try la pergi.. semua kuih ada. ni mak sedara aku kat KL tu asal balik je nak pi pasar Chabang Tiga. kat situ dah tak banyak kuih dah.. Hari tu aku ajak pi Beli kueh dekat GOng Kapas tu.. Sempat la Snap beberapa Pic.. Jom tengok..


ni ha tempat tu.. nampak kecik.. kueh bnyak...











6 comments:

Umie Artoqiemie said...

mampu telan air liur je lah huhuhu =(

bhob sadja said...

lapeeerrrrr.......

Princess Solehah said...

alamak...terliur tengok kuih2 yg sedap ni :) ummi suka kuih keria...nak satu boleh? (^_^)

syieda_joy said...

mcam nk makan semua je..hukhuk..

bulan posa nanti lagi la..

^_^

yahaya said...

fuhh ..sedap...:)

info said...

hahaha tahu tempat ni.....selalu lalu situ tapi tak pernah beli terutamanya kat jln s ismail....memang ramai orang...kita kat kubang tangga...