Followers

Saturday, September 24, 2011

Dapat Tudung Free


Haiii... Agak lama menyepi kan. Tak sempat nak update blog ni haa.. campur mud pom macam kureng-kureng sikit.. ni mud cam mai-mai dah sikit.. update jugak la kan.. hehehe.. Petang Tadi Terima bungkusan kiriman dari Negeri Perak.. wahh.. Pos Laju tu.. Masa tu aku kat Tempat kerja.. Umi aku Call tanya ada beli Tudung ke? aku cakap tak.. sambil-sambil berfikir.... "Tudung ape plak erk.. tak pernah plak Beli Tdung.." hehe.. Rupa-rupanya Dapat Hadiah dari blog ni ha http://wanitamenawan.blogspot.com/ ... Ritu terbaca Siapa yang like ke 50 dia nak bagi hadiah.. baru like Hari Rabu.. Dan Hadiah Di pos pada Jumaat 23/09/2011... Aku suka orang macam ni.. Cepat je die pos lau dah janji sesuatu.. Thanks sangat-sangat pada blog pemilik http://wanitamenawan.blogspot.com/ iaitu Eila Amin. Tudung tu cantik.. Suka sangat..

Pada sesiapa nak lawat beliau n tengok tudung n shawl yang di jual klik sini yep..

ni tudung yang aku dapat.. ngee..

3 comments:

Nisa Greennnpanda said...

congrats dear.. ^_^

Acu Eila said...

Salam.
Thanks Liya.
Suka sangat entry tu.
Nanti kalau ada contest lain boleh try lagi

Anonymous said...

wah..!! btol-btol lucky..