Followers

Wednesday, September 28, 2011

Pasar Malam Teluk Ketapang


Lama dah tak pergi pasar malam.. rindu lak rasa nak makan popia sira.. sedap tu.. tapi agak terkejut la harga dah naik ler... mahal tau.. bagi aku mahal la.. mungkin bagi kamu kamu kamu semua murah kot.. hmm.. sebelum raya hari tu harga popia 1Ringgit 3batang tau.. ni 2Ringgit 5batang... ape ntah pnyebab naik harga tu.. geram tol... tapi aku beli jugak.. dah nak makan kan.. huhu... ni haa popia tu...

nasib gak sedap..


Cerita pasal naik harga.. ABC yang aku suka sangat beli tu pun naik harga... wahh.. biasa aku beli RM1.50.. tetiba ritu die tnya ABC biasa ke special?? heran kejap aku ni... special macam mane? letak ape? die pom suruh la tengok harga kat atas kepala aku... dah letak atas kepala kan. mane nmpak.. upernya Tambah Aiskrim Satu sudu Tambah 50sen lagi... wahh.. mahal Aiskrim die letak tu kan3.. hari tu RM1.50 dah termasuk aiskrim.. bila dah terkejut aku tnya la.. kenapa mahal sangat.. pempuan tu yang dah tak tau nak cakap pe dah.. selambe je cakap.. "ooohh... harga Aiskrim naik" aisshh.. nak bodoh2 kan orang plak yep.. tapi beli jugak la ritu.. :) ni abc yang tak special..




ni time RM1.50.. sekarang lau nak macam ni RM2.00 tau...



ok.. stop pasal ABC yang naik harga jugak tu k.. tadi aku beli nasi kerabu.. best sangat.. memang best ler.. pedas nye memang cukup la.. hehehe...

terliur tak.. hehehe... jom makan..


dan.. satu lagi yang dibeli tadi ialah ayam goreng.. special sikit tau ayam dia. macam ayam KFC la lebih kurang.. murah pom murah la.. biasa ayam pasar malm ni kerak dia biasa-biasa je kan.. yang ni memang korang leh nmpak sendiri la.. hehehe.. sedap jugak. ptt ramai yang berebut-rebut. keh3

best tau...

9 comments:

Anonymous said...

telan liur bce entry ni..

0.50sen tu tmbah harga minyak kot..haha

stellaizz said...

mak ai mkn ke apa nie?byk nyer hik hik hik bak sikit ha.... sekarang nie semua benda mahai....semua naik..

alvas-87 said...

sue unnie..

mahal kan harga dia naikkan..

alvas-87 said...

stellaiz

makan la ni.. hehehe.. tapi bukan makan sorang2 tau.. hihihi

el said...

mmg terliur tgk nasi tuh...huwaa

Ibu Yusuf Maryam said...

Tak pernah lg pergi pasar mlm teluk ketapang. kalau balik kg, cuma pergi situ utk jln2 je.. :D

tiefazatie said...

erm..mgpun sume naik harga msa pose..ntah pape..xjg kaya kan..sengal.

afzalsukasuki said...

banyak gak juadah dia beli :) ada bela kot ni?hehe

Unknown said...

siyes rindu nak makan nasi kerabu ... sedap nye ....