Followers

Wednesday, July 14, 2010

BUFFERED EARNINGS

.........................................................................................

ASSALAMUALAIKUM WBT

BUFFERED EARNINGS... apa tu??
aku pun tak tahu mana bnde ni.. org duk sebut2 lam blog dieorang.
duk tnggu2.. aha.. aku pun jadi kepingin la jugak..

blogger-emoticon.blogspot.com



camne leh dpt bnde ni erk.. dulu aku dah dpt..
ni kali ke dua aku dpt..
hari ahad baru ni baru je aku sebut sal bnda ni...
alih2.. 2hari lepas, digi bertandang tak hilang2..
aik..... hari ni visa pulak...
cek2 akaun... oooo.... BE...
thanks to nuff.....

senin baru ni pon cek pendapatan..
semakin mngkat.. heppy sesangat..

blogger-emoticon.blogspot.com

dulu ntuk 2 bulan aku dpt RM135... dah pun tebus 30hb 6 lepas.. aha...
sekarang... ehem.. hehe... alhamdulillah la...
syukur...
thanks pada yg menolong...
aku pun suka tolong klik2 yang korang..
semoga korang pun murah rezeki...


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

19 comments:

BeaN MorENo said...

wah dua bulan RM135...banyaknye...tahniah2 teruskan usaha

ninie_azriena said...

dear..
camner kita nak cek kita dpt buffered earning tue??

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah dah dapat BE..nice... maintain traffic je...

Mama JnJ said...

tahniah...tima kasih klik
:-)

Ery Farieha said...

wah tahniah2 :)

+akufobia+ said...

samasama.haha.

ElyaElmo said...

alaa..nak jugakkkk :(

hiro said...

kaya u nanti..tgok muvi ngn gua nak?

$h@h_Izn@n said...

hye er camne nak leh buffered earnings ek??

FyZa said...

wow! besnya..congrats..;)

sop said...

tahniah.. klik la sop juga.. sop klik blk nanti..

amira said...

tahniah ye.. huhu..i'm a newbie.. x reti la benda ni.. huhu

ira aje said...

wahhh. gempak tuhh~
congratz =))

Mas said...

eee... saya jeles dgn kamu... mcm mana kamu naik kan earnings?

iqbalsyarie said...

Wauuu!!!banyaknyaa!!!
Latest post:Ingatkan saya sorang je malu,tapi semua org malu!!

JaNe @ JyNs said...

wah nice. :)

Syahrul Iman said...

waa..tahniah2..kalau BE bnyk sngt, jangan lupe share plk..ahaks

cermin mata said...

wahh lepas ni boleh belanja makan la

saliza said...

bila lah leh saya dpt huhuhu:(