Followers

Sunday, July 11, 2010

IKLan... iKlAn... ooowww.....

......................................................................................

ASSALAMUALAIKUM WBT...

berpinar2 mata tgk iklan.. aha..
nak tnggu dapat BE. tak dpt2..

blogger-emoticon.blogspot.com

tak tahu la nape nokksss...
tapi tak ape la... takde rzki ar tu..
iklan2 yang nuff bg pon ckup bnyak..
bnyak jugak la aku tlong klik yang blogger2 laen pnya..
n pada yang sudi tlong klik yang aku jugakss..
aku ucapkan bebanyak trima ksh la..
blogger-emoticon.blogspot.com
sayang korang yg sudi klik2 ni.. aha..
aku pun suka klik2 yg korang..
mybe sbb tu la pndptn aku tiap2 mnggu brtmbah kot (eksyen skjp )..
hihihihi.. tak dpt BE pon takpe lah.. (nada majuk) huhu..











SEBAHAGIAN IKLAN2 YANG SUDI MENYINGGAH..
ADA LAGI LA YG LAIN.. HI5..BPLAYER..
DRAGON APE NTAH..

N ESOK... KITA TENGOK PNDPTN LA PULAK..
Ekekekekeke...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

10 comments:

Umie Nadhirah said...

Awak snap semua iklan? cayalah!

Semoga dapat BE ..^___^

Umie follow ini blog..

Have a nice day !

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

yeah... buat mana yang termampu jer...

Dhada Yahaya said...

Jgn lupa klik sy punya juga :D

farah said...

sy pun mmg susah nak dpt BE..adoiii pening2 tgk kawan2 sume dah dpt:((

faiz said...

wah..byk earning ni..aku pun ada tolong klik jugak..hahaha

pakcikLie said...

orang berbudi kita berbahasa..so tq utk org2 yg rajin cm awk..mudah2an awk dimurahkan rezeki yang berpanjangan.

Nur Su'aidah said...

dah syat!!! tahniah~~

xazryx said...

saya da klik . ;)

Eyl said...

meh nk tolong klik satu ye.
hehe

Abu Luqman said...

salam ziarah ptg tnet slow la