Followers

Tuesday, October 4, 2011

Sakit Hati + Geram....



Dah 3hari hidup tanpa internet... nak gila pom ada aku rasa tau.. mana tak nya tetiba sahaja Komputer kat rumah aku rosak.. screen jadi gelap... tak nampak apa-apa.. lau nak guna sangat.. hendap la komputer tu ha... tapi aku ok lagi la.. sebab aku fikir kat office aku leh la guna internet ni.. tup-tup internet kat office tiba-tiba pulak problem... aaarrrrggghhhh!!!!.. ape ni.. member-member cakap pasal lambat bayar bil.. takkan lambat bayar 1 hari dah nak caras kot.. agak-agak la kan.. panas tau hati aku.. semua benda aku takleh nak buat... terutama contest aku.. hehehe. 3hari aku tak dpt berita tau.. berita-berita pom aku tak dapat nak baca.. huhuhu.. tapi nasib hari ni internet dah kembali ok.. syukerrrrr nya...




4 comments:

Ibu Amani said...

hehe..mujur dah ok..

sUe UnniE;) said...

tiga hari da mcm nie. klau smingu mcm mn agaknye..hehe

afzalsukasuki said...

hehe sekarang satu hari tak on9 rasa macam nak demam!!haha

daiem said...

hehe.....
len kali bawa je komputer office 2 blik rumah.....