Followers

Thursday, February 2, 2012

KE MASJID KRISTAL..



Salam semua.. tengok tajuk cam pergi jalan-jalan je kan.. hehe.. Tadi pergi Kenduri Kahwin dekat Taman Tamadun Islam.. Dekat Masjid Kristal tu la.. hehehe.. Gempak jugak la.. Tengah-tengah makan Nampak Menteri Besar Terengganu dekat skrin. Baru sampai masa tu.. hihihi.. kat karpet luar lagi la..

Sebenarnya pergi ni pun tiba-tiba je.. Dah ler Pakaian ntah apa-apa hari ni. pergi plak majlis grand macam tu.. buat malu company je kan.. hahaha.. Kawan office la ni ajak pergi.. majlis tu anak saudara Staf kat sini punya. Gambar pun tak ambik mana.. makan je tahu.. sebab masa agak suntuk. Makanan agak best jugak la.. Macam biasa ada nasi minyak... lauk ayam ada. daging puna ada..



makan kuih ni sebagai pencuci mulut...



lepas tu makan aiskrim ni ha....
hadow... makan aiskrim plak.. saje mengemukkan diri...

Animated Emoticons

3 comments:

Tihara said...

alhamdulillah best nye :)

Nisa Greennnpanda said...

kuih ape tue alia??

alvas-87 said...

Tihara -- memang best :)

Nisa -- Kuih asam gumpal kot.. ehehe.. lupa dah nama