Followers

Monday, January 24, 2011

LAST MINUTE......

.................................................................................................

Lau semua membeli saat2 akhir.. jem la jawabnye... sama la hal nye ngan adik aku sorang tu.. esok kena pakai baju uniform kokurikulum kat sekolah.. malam ni baru nak beli.. aku pon terpaksa ikut la coz umi abah aku g.. takut ar duk rumah sorang2.... :) sampai kat kedai, wahh.. ramai nye manusia membanjiri kedai tu... ntah pape la.. naik rimas aku.. kui3... takdela.. tapi dah ramai sngat kan.. cam jualan penghabisan stok la plak aku tengok.. berpusu2 keluar masuk kedai.. ada juga riak wajah ibu bapa yang runsing, jelas kelihatan.. mana tak nya.. saiz baju tuk anak2 dieorang tak ada... dah nama pon last minute kan.. terima je la.. ada yang sepatutnya baju anak saiz 32.. terpaksa ambik 36.. cian budak tu... kih3...

yang adik aku tu pom ptg tadi dah g beli.. tapi terbeli yang kecil sikit.. so.. pergi tukar la malam ni.. nasib ada saiz.. :)


so p/s nya... jangan la buat sesuatu perkara tu last minute yerrr....








** Untung banyak ler kedai ni malam ni yer...

7 comments:

mr.curly said...

tul tu, kalu last minit mmg akn jd kelam kabut..

NURUL HIDAYAH said...

patot cam kenal gambar kdai tu..ganu upanya..ehehe..sy org ganu gak.. :)

A'IM said...

shoping shoping...pelik kan

::nuRuLaDHar:: said...

betul3! =)

azzey said...

beli barang2 last minute ni klu jumpa brgnya x pe.....klu x jumpa...mmg sakit hati....:(

Isteri Yang Comel said...

tu tak suker last minute tu

amir aizat said...

itu mmg lumrah alam dah,haha