Followers

Monday, January 3, 2011

PROSPERITY BURGER

.............................................................................................

kelmarin pi mekdi. dengan wanie... sory azwa.. tak sempat kita nak kuar sama2 erk.. nanti bulan dua wa balik la.. hehe.. lepak2 kat mekdi...... i'm lovin'it!! kelmarin tu pon pi lepak saje2 je. pekena PROSPERITY BURGER... yummy... aku suka.. best... tapi takleh ar pi selalu.. kering poket nanti.. lau yang duit berkepul2 tu takpe la.. tapi makan ni bahaya la jugak.. bukan bahaya jugak.. memang bahaya pom tuk kesihatan.. makan memang sedap.. tapi kesihatan kena la jaga.. takleh ar makan selalu benda2 mcam ni.. tak gitu...??



kentang ni best!!!!!!!



cedappp..

7 comments:

apek poyo said...

den blm dapek boli lg..pelik tul McD tutup..hahahah

Sharifah nor said...

kalau McD..akak suka double cheese burger...tapi kalau kFC akak suka cheesy wedjes..hmmm..cheese and cheesy...

* MissYaniAbdullah * said...

hehe..penah buat entry pasal ni..
kikikikkiki..


dah makan dah tp xpuas..nak makan lagi lagi..

caliph shuriken said...

burger ni awal tahun jaa kuar ^^

tiefazatie said...

wah..best gle!!!hihi..

Liliyusoff said...

yUM yUM.... mY fAVOurite tuuuuuuuu.... ;P

SHEA SHEERA said...

prosperity sgt sdp !

lagi lagi beef , tp chicken sdp gak .

hee :)