Followers

Sunday, December 11, 2011

CEK NUFFNANG KE TUJUH...



Salam semua.. Just nak Kongsi aje.. saya baru terima Cek Nuffnang yang ke tujuh.. weee... hehehe.. suka sangat.. dah lama rasa nya tak dapat. last dapat 5bln lepas kot.. bulan lepas saya cash out.. so, cek ni sampai 7hb Baru-baru ni.. seronok bila cek selamat sampai.. Terasa berbaloi bila ber Blog ni.. sekurang-kurangnya nampak hasil.. Cek kali ni pom saya puas hati dengan amaun nye.. :)

Asal-asal nak berblog ni pun just suka-suka.. tapi bulan 6 tahun lepas la tahu pasal nuffnang.. dalam setahun lebih ni 7 cek yang dah saya dapat.. ALHAMDULILLAH....BERBALOI-BALOI........

10 comments:

NOOR FATIN said...

pehh punyalah byk!! hehe saya penah dapt satu je. ni pn xcashout lagi kali kedua. :) tahniah!

fiQ'Ra said...

wahhhh.. alhmdulillahh..banyaknya yg ke 7 tu.. kira2 ehem banyakkk nya.. :)

LittleGurl said...

warrghhh congrate! kite blom dpt apepom lg wuu wuu

gadisBunga said...

kira hebat ni setahun dapat 7 cek! :)

alvas-87 said...

NOOR FATIN -- hee.. takpe2.. usaha lagi..

alvas-87 said...

fiQ'Ra -- wahh gitu... hehehe... nak kate banyak.. banyak camtu la.. :) alhamdulillah..

alvas-87 said...

LittleGurl -- trima kasih.. hehe.. takpe2.. nanti ada la tu rezeki awak.. :)

alvas-87 said...

gadisBunga -- hehe.. stahun lebih jgk.. :)

sabree hussin said...

alhamdulilah.. murah rezeki

irene natasha jefffri said...

mesti ada akaun bank ka tu kalau mo buat iklan nuffnang