Followers

Wednesday, May 12, 2010

PANAS....

..........................................................................

ASSALAMUALAIKUM WBT...

waahhh... cepat dahaga tol sejak dua menjak ni yer...
so ape lagi..??

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

hehehe.. itulah akibat daripada cuaca panas ni...
peluh tu jgn cakap la.. dah panas kan.. hehehe..
minum air sejuk... wahh.. bestnyer...

dah dahaga2 mcm ni.. teringat kat abc.. huk3...



malam ni ada pasar malam.. hmm.. tp umi taknak pi...
nak pi jgk.....
blogger-emoticon.blogspot.com
hehehe.. tapi tak pi duit tak habis.. kan3...
so.. takpe la.. mnggu depan ada lagi u...
blogger-emoticon.blogspot.com

19 comments:

tehr said...

ruginya awk x pi...
ingat nak kirim satu

Unknown said...

minum air sejuk buat kita makin panas?erkk.

Azri Omar said...

lapo cendol

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah nampak sedap skali air tu ..tambah2 tengah panas camni ...hihi

anis hamzah said...

btul2...mmg cpt dahaga la skg nih... hari2 kene minum sejuk2 br beztt...hehe

Mr. Asada said...

hahaha.. peluh toksah kata. basah dah ketiak yer. hehe :P

nak abc satu!!

err.. minggu depan pasar malam tutup, cuti chap gao mey..

WZulhilmi said...

Cendol!! Nak satu.. =P

Unknown said...

musim demam skg niii...bahayeee!!!

Connecting With My Own Soul said...

hehe. comel je. gi next week lah ye. :)

alvas-87 said...

hehe.. pasar mlm ada di mana2 aja..
so.. meh nak belnje.. hihihi..
abc sodapp...

Unknown said...

waaa..nak ckit ler...panas2 nieh syok nye minum ais...

Lepas Adamaya FadzlyFazlyna plak Tau

Yuni Aisyah said...

nyum2..dapnyer.x kuasa nak tahan tgk ABC tu..mane nak cari ABC skrg nie..waaa

kiwi said...

nk jgk...nk g cri ais kacang la petg ni..haha

enyheartsdiamond said...

hahaha.. sabar ye.. pasar malam tak lari :D

Norul Malakiah Sidek said...

aku nak aku nak aku nak..aku lapa aku lapa aku lapa~~


follower saya? amekla award ye

haway mutasawwil said...

lama dh xg psr mlm sjk bc satu artikel tu.terliur same air.

noty boys said...

tengok cam sedap jer. Minggu depan kalau pergi kirim satu bleh tak....

M!Er4N said...

lama x makan ABC..huhuhu

Anonymous said...

nyam2 nyaman tu :D