Followers

Tuesday, November 2, 2010

CEK NUFFNANG kali ke 3

........................................................................................

❤ Salam semua ❤

jika kelmarin aku bercakap tentang duit... kali ini... duit jugak..
entry kali ni pasal cek nuffnang.. balik kerja tadi tengok2 ada sampul surat tuk aku. tengok2 upernya cek dari nuffnang.. ni yang ke 3 aku terima.... thanks yer nuff... aku ni dapat sikit terus tebus la... lau banyak2 kan.. nanti lau kena reject merana...
sob..sob..sob.... :(

so.. sikit2 lama2 jadi bukit.. tak gitu.... berblog ni pon suka2 je..
dah orang bagi "pintis" suka2 tu.. happy la jugak... hahaha.. ketawa puas...



yang first aku dapat paling banyakkkk.....
second punyer paling sikit....
kali ni punyer boleh tahan la... boleh ar nak wak bayar streamyx aku ni...
hak3....... klu je tu.. streamyx ni bukan aku pon yang bayar....


bukan nak eksyen.. just kongsi2 cerita je.... huhu..
so.. pada kenkawan... selamat maju jaya... wink!!


amount telah ditutup yer... tapi klu dah bagi tadi.. teka ar...
lau nampak.. nampak ar...
tak banyak.. tak sikit... hihihi....

ok lah.. setakat ni sahaja coretan dari aku...
selamat malam...


13 comments:

abah_izz said...

tahniah..masih menunggu gak...

THE ZUL said...

Alia Syuhada menarik nama :)

whitelover said...

ya! lepak mcD giant skali..tunggu wq balik :P

Cik Jari said...

tahniah....bile nak belanja cik jari nih???

mzhany said...

erkk org seberang takir eh, heheh akak orang pulau duyong...huhu lahir kt seberang takir. hehe statemate la kite yer...

Cik Su said...

kira lepas la tue kan

ferry said...

buat la contest teka dan menang

Amri Rani said...

xpernah dapat...tp xpe, Pakwi mmg suruh Nuffnang tu bg kat sini dulu..pastu baru bg Pakwi....haha

Cik Moon said...

tahniah..cik moon pun ngah tggu cek gak nie.. 1st time cash out..hehe..bape lama erk nak tggu cek?

gnesop.com said...

tahniah.. masyuk tu :)

Adam Idris said...

Bestnya...tahniah !
Wanna be successful in blogging like u :)

http://adam-idris.blogspot.com/

caliph shuriken said...

congratz ^^

akmafaizal said...

wah rezeki2...