Followers

Friday, November 5, 2010

Rojak...

......................................................................................

❤ Salam semua ❤

aku tak tahu apa korang panggil.. tapi aku pnggil rojak aje...
ada yang panggil pasembur.. rasa2 la... kui3....
aku suka makan rojak ni.. lau tak makan nasi beli rojak je la..
harga RM3.50 aje.. ada ayam, jeput, telur, mi kuning, sayur2 la sikit..
ada ubi kentang.. pastu ape ntah lagi.. lupa dah... kena lak dengan kuah kacang
yang pedas2 sikit.. hihihi.. perggghhhh.. sedappp...
lau yang kat tepi kerja aku tu ada jual jugak.. harga RM3.00 aje..
sedap jugak.. tapi cepat habis... tak sempat la tuk aku beli...
so beli kat kampung aku ni je la.. tapi memang tak tipu ar... best....





yummyy....

21 comments:

khaifaiz said...

ni nama rojak mee... nk pi layanz la jap ag... ang wat aku lapaq no

KimiCnoL said...

yummy..sdap ny rojak..teringn plk nk mkn =)

simply nana said...

adeh sedapnye...mane nk cr pepetang nak ujan nie..hu3

Power Impian said...

adus...sedapnye..tgk die punye kuah tu..ni yg nk pegi pasar malam carik rojak neh..pasembuq pun ye gak..huhu

fya zainal said...

ooowhhhh nmpk cam sedap

ZACK ENTRY said...

tiba-tiba rasa lapar lak..=)

cikgu isza said...

tetiba pula nak makan pessembur penang..

Solihin Zubir said...

nie org panggil mee rojak.. :D

taqiem said...

sedap nye.,nyum2.,.(n_n)

ferry said...

klaparan plak tgk rojak ni

gadisBunga said...

rojak mamak. org kedah pangge mcm tu. huu~

cik panadol said...

suke rojak tp kalo makan rojak sy just mkn kuih die je...benda2 lain xmakan hahha

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

wah! best gak nih..dulu pernah bawa rojak pergi sekolah! hehehe... sampai meleleh liur kengkawan! ahakz! ;)

THE ZUL said...

rojak keling sgt sedappppppppp

Seri Bahasa said...

lama dah tak makan rojak dulu selalu juga. kat sabah susah nak cari rojak melayu.

ubi said...

kat area utara panggil pasembor..hehe

Syamsul Rijal said...

kayaknya ini yang enak makanannya.....

Cheqna said...

rojak salah satu my favourite makanan :-)

kluangman said...

peh. nmpk sedap je. tengok pic makin tambah lapo. kempunan nak makan rojak. grrr.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mak ai sedapnye rojak tue dik..nak sikit buleh??

Syakir said...

sedap2.. hahaha..

-----------------------------

Follow lah blog aku - http://amirul-syakir95.blogspot.com/