Followers

Wednesday, November 17, 2010

SALAM AIDIL ADHA...

.......................................................................................


❤ Salam semua ❤

Selamat menyambut hari raya aidil adha buat semua umat islam..
tak kira la di mana jua anda berada.. yang takleh balik kampung tu... sabor
aje yer... kih..kih..kih.. bila raya aidil adha aje.. ada la lembu2 yang dikorbankan..
kat umah tok aku saja ada 3ekor.. baru je di tumbangkan tadi... :(

hari ini rumah aku uwat soto aje.. fvrte aku ar tuhh..
hmm.. yg paling aku suka..... cuti 3hari la.. lalalalalaa..

sukanye aku raya jatuh hari rabu.. nasib tak hari jumaat..
3hari takyah pi kerja.. syok....
di sini dlu yer cttan kali ni..
jom tgk gmbar... juga ada video...
:)


















blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

gnesop.com said...

salam aidil adha :)

Yuni Aisyah said...

slmt hari raya aidiladha....:)

Syakir said...

selamat hari raya aidiladha.

__________________________
Jom Terjah Blog aku
http://amirul-syakir95.blogspot.com/

Mencari Sinar Kebahagiaan said...

nasib kau la lembu... bila nk raya korban je mesti hati berdebar2... tahun nih giliran sy lak ker... hahaha... tp mati secara mulia tuh... ahaks

the polaris said...

walaupun da lambat, nk wish gak.
selamat hari raya aidiladha ;)