Followers

Friday, November 19, 2010

malam yang sunyi..

................................................................................................


❤ Salam semua ❤

semalam.. aku n family p sesuatu tempat la...
kat KG Cina.. yg punya urusan umi n abh aku. aku n adik aku just menyebok je...
hehehehe... tmpat tu dekat nga pasar payang..
fuhhh.. sunyi je tempat tu.. kereta yang lalu pon kdg2 je...
bila dah parking.. umi ty nak ikut ke tak...
ke nak duk lam kerete aje..
aku n adik aku cakap nak duk lam kerete aje...
30minit lam kereta ckup menakutkan... hihi..
maklumlah situ sunyi... bila pndang belakang je.. nmpak la skmpulan lelaki..
macam mat2 indon la.. berjalan ke arah kereta...

eiii... takut.. aku dgn adik aku pon buat2 tak tahu la..
pura2 tido.. handphone kat tgn dah sedia nak dial num umi aku..
hehehe.. nasib die lalu je.. terus masuk lorong...

selang 20mnit lepas tu.. ada la laki2 rambut panjang...
dari arah depan sebelah sana.. tiba2 berjalan seakan2 ke arah kereta..
adik aku tak henti2 berkata "masuk lorong" "masuk lorong" "masuk lorong"..
"masuk lorong" "masuk lorong" "masuk lorong"..

nasib la laki tu masuk lrong... menakutkan jugak la tgk dia...
huhu.. lepas tu umi n abh aku pon dtg.. hihihih...
baru lega... bila beredar dari situ baru la nampak... rupanya lelaki tu ada kat situ je..
bahayaaaa.....





balik dari tempat tu singgah Giant sebentar...

3 comments:

Vintage Rose said...

wahhh!!kalo sye kt tempat awk pon mmg takut kot..kan skg ni dah memacam bnde x elok jadi:(

gadisBunga said...

uish. kene berjaga-jaga selalu ni. kalau musykil call polis terus ok.

alvas-87 said...

hehehe.. tu la pasal.. call polis trus ar sng.. :)