Followers

Wednesday, January 11, 2012

Hadiah yang diterima..


Salam semua.. Kelmarin Bila balik kerja. tengok-tengok ada 4 envelope.. waw!!! suka sangat.. 2 tu hadiah yang saya menang dari contest. 2 lagi free sample dari Libresse.. satu atas nama saya.. satu lagi saya isikan untuk umi saya.. hihihi.. menarik.. biasa free sample dapat 4 kping je.. tapi ni sampai 12keping tu...banyak.. berbaloi-baloi la mintak...


nampak kotak pun besar dah.. memang banyak la dalam tu.. :)



menang voucher dari Azrina..
saya menang Giveaway yang Azrina anjurkan..
Thanks bebanyak.. suka :)




Yang ni saya menang Keychain dari MamaTisya
saya antara 4 peserta yang bertuahh.. heee.... :)
thanks MamaTisya.




Pada Peserta Ga saya.. Jumaat Saya akan umumkan pemenang k. :)





12 comments:

lieynanilaz said...

tahniah....dapat rezeki tahun baru...

maz azura said...

congrat yaa..hihihihihi

Anonymous said...

wah bestnya, murah rezeki

ummi_norseha said...

bestnye...tahniah brtuah awak sis

ummi_norseha said...

bestnye...tahniah brtuah awak sis

Pink Lavender said...

wahh..bestnyer dpt byk hadiah....=)

Mohamad Nurhakimi Rashid said...

congrat! follower ke-2100, :)

Unknown said...

waaaa bestnye....

Nisa Greennnpanda said...

wah..byknye dpt hadiah..hehe..

IntaNBerliaN said...

saya pun ada mintak sample tu.. blm guna lg..hihi

Diari Si Froggie said...

wa..bestnye, rezeki mari awal tahun. hehe.. tahniah :)

Nik said...

tahniah,byk hadiah ,