Followers

Friday, January 20, 2012

Roti Telur Bawang :)

Salam semua.. Pagi tadi apa sarapan korang? mesti best-best kan.. begitu juga dengan saya.. :) selepas keluar dari kedai Tudung Ariani. ehem.. teman umi la tu nak cari tudung.. Singgah makan jap kat kedai makan sebelah Kedai Celcom.. saya pun lupa la Nama apa kedai tu.. yang pasti baru first time saya pergi kedai tu.. Wahhh.. agak Terpegun la dengan apa yg saya nampak. tak putus-putus yang masuk kedai tu tau.. tu pun saya umi n abg saya tu agak bernasib baik la.. kebetulan meja tepi skali kosong. terus masuk la..

Order la Roti Telur Bawang.. tak sampai 5minit.. dah pun sampai makanan yang kami order.. umi saya order Mi kari.. Memang pantas la dieorang buat kerja.. Tapi kedai ni memang penuh la pelangan dieorang.. masa nak sudah makan tu.. dah ada yang menunggu tepi meja kami tau... memang ramai la yang berdiri tnggu meja kosong.. :)




saya order milo ais... :) Pagi-pagi dah minum air sejuk



Roti telur Bawang yang best... lembut..



Umi order mi kari... Boleh la.. sedap jugak

4 comments:

Tie HT said...

mee kari..feveret akk taw..ske sangat :)

qwerty said...

lapor terus dibuatnya..

haih telan liur.gulp2

tnZackJ said...

suka makan mee kari...sedap

Nisa Greennnpanda said...

roti telur bwang mmg sdap, hihi~.. ^_^