Followers

Sunday, January 8, 2012

SENARAI PESERTA GA ke 2...

Salam semua.. Hari ni saya keluarkan Senarai nama peserta Untuk Giveaway.. Siapa like dapat PENYU.. :).. kalau ada nama-nama yang tertinggal sila inform kat coment ni ok..


sekali lagi... kepada sesiapa nama yang saya tertinggal sila inform yep.. atau ada yang belum bagi nama-nama kawan yang tolong undi sila tinggal kat coment ni k. :)

Animated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated Emoticons

Hmm..=) terima kasih banyak-banyak pada yang sudi sertai GA saya kali ni.. Terima kasih pada yang mengundi adik saya.. berkat usaha.. dan pertolongan kawan-kawan sekalian.. maka adik saya dapat la tempat ke-2.. alhamdulillah.. dapat hadiah BLW AG Series Semi Acoustic Guitar... Thanks all....

Animated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated Emoticons

6 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah tuk Adik Alvas..mesti dia happykan!

Fiey said...

wow..mcm menarik jer :)

done follow here. jom hit back
infieyonashoe.blogspot.com

Nisa Greennnpanda said...

alia dear..

sori tau xdpt kasi byk vote.. busy sgt, smpi lupe, huhu~..

gud luck utk sumer.. ^_^

ratu zuleyqha said...

wahh !! tahniah kt adik awk 2..eqha dtg sini jenguk, nme eqha no.19.. thx! hrp boleh dpt penyu.. kehkeh =D

suzie rahman said...

wah ramai...

Diari Si Froggie said...

nape ada nama yang berulang tu dear? lain2 orang eh? hehe.. wah!! ramai juga yang join ea..Rezeki adik kamu menang tu.. seronoknya dapat hadiah. :)