Followers

Tuesday, August 31, 2010

31 OGOS 2010

............................................................................................

❤ Salam Ramadhan ❤

hari ni dah masuk 21 ramadhan dah.. kejap je..
dan hari ni juga adalah hari sambutan kemerdekaan yang ke 53...
bermakna.. hari ni tak kerja... hehehe..
hajat nak "khodo" tidur...
tapi pagi2 lagi umi dah ajak pi "maidin".. lepas tu nak pi "TTC"..
so.. kul 8.30 bertolak la..

makk oiii... ramai giler orang....
isk3... agaknya kul 8pagi dieorang dah tnggu depan pintu kot..

ingatkan pergi awal org tak seramai ni..
nak wak camne kan.. ganu ada tu jer..


sedey3...

ehem.. hmm.. n tepat jam 9 lebih sikit..
pintu maidin mall pun dibuka..
aha.. maka di serbu lah maidin itu..


masing2 dengan troli.. ish.. aku tak suka troli.. kdg2 ada yang bwk troli cam nak belumba.. eeiii...


hehehe.. emosi lak bulan puasa ni...

gambaran dari jauh..


ni time atas escalator.. kui..kui..kui... masa ni kul 9.30 kot..
almaklumla hari ni cuti.. gaji pon masing2 dah dapat...



lepas tu balik dari maidin terus pi TTC.. kat sini lagi ramai... tapi TTC lambat sikit buka.. mengecewakan...


ni la TTC...


tengok.. banyak ag yang tak buka..


sampai sempat bergambar tu.. hihihi...













ni salah satu benda yang akan ku beli.. hahaha..
biar la umi aku nak kata ape pom..
so jumaat ni aku pi plak..

27 comments:

Ratu Syahadah said...

salam shopping kt ttc ehh ;) .. trganu duk kt ne ? nice to meet u

Ratu Syahadah said...

ohh ;) keje kt ne ? hehe.. best je dpt jupe org ganu gakk

Shidi Shah said...

byk ker beli brang rayer?

.::shidi::.

Ratu Syahadah said...

oo yeke. batch mne, cos pe ?

hasrul hassan said...

shopping kena beringat dik .. jangan sampai lepas raya ... cungap2 .. hehehee .. salam merdeka~

Zulkifly Omar said...

singah sini... jenguk2 gak... hehehe

diana said...

tengok kat escalator tu..
semua pompuan..
hheheh..

padin said...

salam lia, memang blog ni sebelah je ke? bape kali aku masuk sidebar xde pon,

Che Armster said...

haha terasa part troli tu.. suka main drift pakai troli :P

kakngah said...

wah.. stat shoping dah...

~udalolli~ said...

awalnye g mydin. kol830 da soping aiyayaaaaaaaaa

alvas-87 said...

evi ~ cos multimedia.. batch 2005
shidi.. tak bnyak banyak :)
hasrul.. harap2 tak la.. hehe..

alvas-87 said...

padin.. lau guna ie mmg gitu.. lau mozilla baru penuh..

Ratu Syahadah said...

ehh... batch my ex-rumate kot ? mcm tau je.. eh spe nma akak sbenarnye ? hehhee

Ratu Syahadah said...

sy guna google chrome ;)

Mario said...

lumba bawak troli mmg terbaik...haha

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

ecececece~ shopping raya dha bermula~ ehehe.

Garda Informasi said...

Selamat Idul Fitri, Mohon Maaf Lahir Bathin... Salam sukses !

: : - LoLLy - : : said...

hi hi nice to meet you here, thanks for visiting my blog, hope to see your visit again soon, have a nice day !! =D

padin said...

haha lia gune chrome pon dapat sebelah je ni ha ekekee

aku_gayahspears said...

hakhakhak.. tudia,,punya ramai makhluk2 (^_~) suping sakan yer lia c(:

sue-sama said...

sue follow lia..
salam ramadhan :)

eyl said...

eh orang ganu ke? ke kita kenal ek?
ganu kite!

ida zainal said...

suda follow kamu. follow sye balik. thnxs! =) have a nice day!

nas said...

singgahbalas..erm..xde shoutbox ker????
huhu..
selamat hari raye ea :)

Tapak Kaki said...

mydin kat gannu tu memang selalu penuh ngan orang kan.. nape tak pergi mesra mall je?hehe

Dhiaqiud said...

lm x dtg sini..dulu slalu dtg time de pesta buku..