Followers

Sunday, August 8, 2010

MAKAN.. (', ' ) (- , -)

.........................................................................................................


ASSALAMUALAIKUM WBT....

makan? kenapa dengan makan?
aku la... asyik makan.. makan terus...

haishh.. berat dah naik 3kg ni.. hari tu 40..

sejak balik KL.. berat terus naik... tak turun2 dah..



eii.. aku takleh tgk la alat timbangan tu..

hari ni tgk2 43kg dowhh...
tekanan tol aku.. uwahahaha..
tapi nak salahkan siapa kan? diri sendiri la...

kwang..kwang..kwang... dah kita tu kerjanya...

blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

so... hehehe.. pantang orang cakap aku kurus..
aku pon.. ngap..ngap..ngap...
almaklum la... puasa dah nak dekat...
aku pon makan la... lagipon mak aku masak sedap sangat...
sapa suruh.. eeiii... tak pasal aku mkn bnyak...
umi... umi... saje nak tgk lia gemuk ker..
blogger-emoticon.blogspot.com


MakAnan ku pada minGGu ini...



nasi kunyit.. hehehe.. mkn nga rendang daging..
ingat nak mkn sikit jer.. tapi terlebih...







ni makanan masa pasar mnggu.. hari rabu.. :D
nasi minyak tu best.. ayam dia paling best.. terasa rempah2 tu...




mee rebus.. fvrte aku ni.. haha.. umi aku buat... sedap... yum..yum..yum...



kek coklat umi buat jugak.. sedap....






n last.. nasi ayam.. santapan tuk hari kelmarin.. umi n abah aku masak... sedap... tak pasal2 makan banyak....



hehehe.. takpe.. bulan puasa nanti...
turun kepada 40 smula.. hihihi..



tapi.... sekrang ni.. tgh2 on9 pon, aku....
hehehe.. kuih ajer la....

lepas ni aku kena


bye....
*********

20 comments:

BisKut ChiPmOrE said...

go go chaiyok~~

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. semangat je kan nak makan. puasa nanti elok2 dah turun berta badan, tup2 raya nanti kuat makan balik. hahaha.. maklum saja banyak rumah terbuka. hihi =P

manggosteen said...

pergh..sume sedap.

DaRa MaNiskU said...

sedapnyer makanan tu..
alahai { jgn tergoda nnti naik lg berat}
hehehe

yui92 said...

bulan puasa ni urun 40 semula..haha lawak ayat ni...

zarra said...

Alaa...xde pun gemuk awak tuuu...selagi ada selera,mkn jer...huhuhu

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

43 jer..? jeles!! huhu

HaNTwO said...

perghhhh sedapnya......

Solehah said...

mcm ni mmg la seronok lia..makanan bnyk btl..

Amri Rani said...

Pakwi biasa turun 4kg dlm bulan puasa ni...

SURI said...

LAPAR..SOK DAH TENTU TAK BLH MKAN LGE HEEEE

diraja22 said...

jgn sampai memudaratkan ek..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

alamak sedapnya... warrghh

Tomato Gurl's Life said...

amboi2 cedap semua makanan ni...sok da nak puase...yeaah!!

YOUsoF said...

hahha. Kalau aku pantang orang panggil kurus pulak ;DD

(jgn dilupa saudara kita yang tak dpt makanan kat PALETIN, same² kita doa tuk mereka)

Cik Jari said...

yeahhhh...bestnye makanan2 tuh....nak sikittt

KiKo Berdendang said...

Ayoyo....laparla plak tengok blog cik nih..huhuu

Fane Davis said...

boleh gemook saya kalau makan macam neh hari2..

ice♥ice said...

byk nyee makannannnnnn ;O

furawa said...

jadi laper niiih enak bngt tuh