Followers

Friday, August 27, 2010

JUADAH

........................................................................................................................

Salam Ramadhan

pejam celik... pejam celik....
dah 17 hari kita berpuasa ye.. kejap je rasa masa berlalu...
17??? maknanya 13 hari lagi la nak raya...
awww.......


hehehehe...
so... dpt la mkn waktu pagi lak..


hmm.. berbalik pada tajuk.. hehehe..
hari ni aku bukak puasa dengan umi aku je...
abah nga adik bukak puasa kat surau..
so.. tak rasa nak mkn nasi la...
buat la mee rebus.... hek3... air sunquick...
kuih buah melaka...







buah melaka.. tapi aku panggil onde-onde. umi aku
yang buat.. sedap.. lau orang jual mhal lor...
buat sndiri dpt bnyak..hehe..


JUADAH MKN MLM SEPANJANG MNGGU INI..






pulut jantung.. sedap.. mcm plut pngng..



semalam makan ketupat nga rendang ayam



ni kuih dpt lepas trawih..



nekbak yang tgh dimasak..



PUDING...


itu aje la.. hehehe.. yg lain ada lagi... tapi tak amik gmbar la
plak.. so.. tu je yang dpt letak.. ni simple jerk...
mkn2 mlm.. haha...

5 comments:

ShafawiHamzah said...

nekbak?ni kueh ape eh?asl dari mane?sedap x?

yahaya said...

buah melaka juga di panggil kueh pancit.

nasri said...

sllu tgok nekbat tu...tp xpnah rse pn..huhu~

visit me: Nasri

kyuubi said...

adeh.. ni yang aku tak leh thn lapar ni... huhuhu

Tapak Kaki said...

hari ni dah last puasa.. rsa kejap je kan.. :D