Followers

Monday, November 28, 2011

BLOG DISABLED


salam semua... hehe.. tajuk entry ntah macam apa dah.. tapi memang aku di uji pom tadi... sedang-sedang asyik menerjah blog peserta tadi kan.. tiba-tiba aku takleh nak komen.. asal nak komen je die suruh sign in.. pelik...! hati dah risau dah.. bila buka blog aku. tiba-tiba keluar..


BLOG DISABLED

BLOG NOT FOUND!!

BLOG HAS BEEN REMOVED!




Bila masa aku removed?? ada yang sabotaj ke.. ntah... tak terpikir plak.. ke sebab password aku mudah sangat. aku kurang pasti. sesiapa yang tahu.. yang arif tentang hal ini.. boleh la kongsi-kongsi yer..

tapi 30minit gak la search internet. camne nak kembalikan blog aku ni.. sayang tau blog ni.. dah 2tahun lebih dah... alhamdulillah la.. berjaya jugak aku selesaikan masalah ini.. pada yang pernah terkena atau akan terkena masalah ni.. relax2 sudah...

Animated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated Emoticons


kalau ada yang terkena tu kan.. just klik

lepas tu follow je la.. ok..
Animated Emoticons



**psstttt.... pada peserta GA. sabar ye...
Animated Emoticons


9 comments:

Unknown said...

perasan gak td..
mgkn sbb cik alvas snaraikan blog tuk GA beserta dgn http kot..klu bole klu nk ltk url jgn dsertakan dgn http atau spam sbb google akn detect sbg spam..

ibnuismaini said...

"lepas tu follow je la.. ok.."

follow blog ni ke?

Ekkem Spark said...

goggle memain plak aek ... hee :)

krole said...

wuahhh bahaya tu...nasib baik dpt diselamatkan~

alvas-87 said...

katak comel -- owh sebab tu ke. saya tak tahu plak. thanks for ur info

alvas-87 said...

ibnuismaini -- follow la lau nak follow.. hahaha.. :D

alvas-87 said...

Ekkem Spark -- haah.. google ni saje ar tuu...

alvas-87 said...

krole -- memang bahaya.. nasib dah ok.

Unknown said...

ooo.. kalo letak url banyak2 dikira macam spam eh.. baru tau..